Λογισμικό
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Τεχνική Στήριξη
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 19 Απρίλιος 2013 09:19
- Γράφτηκε από τον/την Ξένια Βασιλειάδου
Στην περίπτωση που χρειάζεστε Τεχνική Στήριξη από το Κε.Πλη.Νε.Τ. θα πρέπει υποχρεωτικά να υποβάλλετε ένα τεχνικό δελτίο (ticket) στην ιστοσελίδα http://helpdesk.sch.gr/.
Για σύνδεση στο helpdesk χρησιμοποιείτε τους κωδικούς του e-mail της σχολικής μονάδας ΠΣΔ.
Επιλέγετε από την πάνω αριστερή γωνία Καταγραφή Αιτήματος και συμπληρώνετε τα ζητούμενα πεδία της φόρμας.
Προσοχή! Για να αποσταλλεί το δελτίο στο ΚεΠληΝεΤ Κοζάνης, πρέπει να επιλέξετε από τη λίστα ότι το αίτημα αφορά ΤΠΕ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Σελίδα 3 από 3